HTML

Ciprusi utazás

2 hetes "török" ciprusi utazásunk történetét szeretnénk megosztani ismerőseinkkel.

Friss topikok

Linkblog

2008.06.02. 13:03 H.Viki

6. nap (vasárnap) délután - 7. nap (hétfő) délelőtt

 

 

Alvás után levágtam a hajukat, azzal is ment az idő. Kb. 5 óra körül lehet kimenni, akkorra már elviselhető a meleg. Ma is strandoltunk. Kicsit hűvösebb volt a víz, de azért belement mindkét gyerek. Végre sikerült 10 percnél többet nekem is bent lennem, és búvárkodtam is. Nincs túl sok minden a homokon és a szemeten kívül, de azért akad 2-3 féle hal. Láttam egy jó nagy rákot is, lehetett vagy 40-50 cm. Persze ez már a mélyebb részen volt, és nagyon félt, úgyhogy csak a menekülését láttam. Érdekes, hogy a tengernek itt nincs "tenger illata". Inkább hasonlít a Dunáéhoz, mint az Adriai-tengeréhez. Mivel kihasználtam, hogy én is fürödhetek, így kép, az nem készült. Mire kijöttünk a vízből, az ég beborult. Jobban mondva az az egy felhő, amit most először láttunk az égen, eltakarta a Napot.

Itt az esti órák képei:  

 Bálint az új frizurájával és egy csipesszel a pizsamanadrágján, hogy ne essen le róla.

 

7. nap

Valami front lehet, mert ma mindenki tovább aludt, és a felhőkből is több lett. Na, nem mintha borult lenne az idő. Andris ugyan sokat sírt az éjjel, lehet, hogy amiatt aludtunk tovább, de napközben is sokkal elevenebbek voltak (mondhatni csúnyán viselkedtek). Ma Béla bácsi egész nap vizsgáztat, úgyhogy magunk maradtunk. Gergő játszóterezett velük (a képek is az ő keze munkái),

én meg itthon mostam, meg a szokásos. Mikor hazaértek, elmentünk együtt a szemközti kisboltba. A fiúk most voltak először bevásárolni, minden új és érdekes volt nekik. Főleg Bálint akart minden megvenni, amit nem ismert, meg "ami nincs otthon".

 

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ciprus.blog.hu/api/trackback/id/tr72499296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Papa 2008.06.02. 15:34:08

Az én kisfaiam ma nincs egyik képen sem. Meg a nászasszonyom kislánya se. Hol vannak?

Nászasszonya Lánya 2008.06.03. 15:25:41

Cipruson vannak...
süti beállítások módosítása