HTML

Ciprusi utazás

2 hetes "török" ciprusi utazásunk történetét szeretnénk megosztani ismerőseinkkel.

Friss topikok

Linkblog

2011.08.17. 19:07 H.Viki

6. nap (kedd)

Délelőtt strand. Salamis. Ha valaki úgy gondolja, hogy na, már megint, akkor elmondhatom, hogy nincs vele egyedül. Andrisnál eljött az a pont, hogy Salamis hallatán nemtetszését fejezi ki. Sebaj, a többség szava dönt, megyünk. Valóban nem sokat volt a vízben, de a homok egy csodás játékszer. És hát a kalózhajó sem semmi!

 

A mai nap feladatául a szerdai grillezés előkészítését tűztem ki célul. Így hát összegyűjtöttem a környék száraz faágait.

 

Közben a fiúk sem lustálkodtak, kiélték művészi hajlamaikat. Míg Andrisék egy kamiont formáztak,...

 

... Gergő szponzorunknak kedveskedett.

Munka után pedig a jól megérdemelt fürdés:

 

(Gergő: Én ma vagy egy órát búvárkodtam. Szerencsére megtaláltam a víz alatti romokat. Rengeteg cseréptöredék volt arrafelé, és egy csomó halraj. Nagy élmény volt.)

Hazaérve, a szokásos só- és homokmentesítés után a gyerekekkel ismét a fogyasztói világ oltárán áldoztunk. Ahogy otthon, úgy itt is létezik az 1 eurósnak megfelelő 1 fontos bolt, ahol a sok bóvli hosszú időre lekötötte érdeklődésünket. A szomszédos Denis Plázába is benéztünk. Ez egy háromszintes papír-, írószer-, könyv-, illetve játékbolt. Bálint egy angol nyelvű matek foglalkoztatót, míg Andris egy török katonás színezőt választott.

Hazafelé még beugrottunk az élelmiszerboltba, hogy a másnapi grillezéshez beszerezzük az alapanyagokat. Egész későn keveredtünk haza, már sötét volt, mire a lakásba értünk. Közben Gergő és Béla a helyi go-klubba mentek.

(Gergő: A go egy 4 ezer éves japán játék, az ismert játékok közül talán a sakkra hasonlít leginkább, de sokkal egyszerűbbek a szabályai, mégis sokkal több lehetőség van a játékban. A játék nagy pozitívuma, hogy előnyt lehet adni az ellenfélnek, így különféle tudású játékosok is izgalmas partit tudnak játszani. Egy játék kb. 1-2 óra.

Engem Béla ismertett meg a játékkal 13 éve. Jó érzés volt Famaguszta főutcája mellett egy parkban játszani. Egy 12 éves fiútól rendesen kikaptam, pedig még ő adott nekem előnyt!)

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ciprus.blog.hu/api/trackback/id/tr273160880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása