HTML

Ciprusi utazás

2 hetes "török" ciprusi utazásunk történetét szeretnénk megosztani ismerőseinkkel.

Friss topikok

Linkblog

2008.06.06. 12:56 H.Viki

10. nap (csütörtök) délután - 11. nap (péntek)

Délután Engomiba látogattunk. Ez egy 3500 éve épült város, ami a rezéről volt híres. Ma már csak a romjai látszódnak. Mivel itt is az a szúrós száraz gaz nőtt ,a gyerekek elég sokat a fiúk nyakában ültek.

Nagy hír, hogy Andris tegnap óta egész komolyan gondolja a szobatisztaságot. Engomiba is pelus nélkül ment, és az eredmény:

Hazafelé meg megálltunk egy struccfarmnál.

Kívülről nézegettük a madarakat, amikor kiszólt a tulaj, hogy menjünk be. Persze először a vásárlási lehetőségeket vázolta fel, vettünk is Bélának egy tojást. Aztán megnézhettük közelebbről is a struccokat.

Rengetegen voltak. Bálinték is nagyon élvezték. A tetőre mehettünk fel, és onnan lestük az etetést.

11. nap

Bélának ma is az egyetemre kellett mennie. A fiúk a partra mentek homokozni. Építettek mindenféle várat. Készítettünk az üres 5 literes palackokból vödröt. Én meg már a hazaútra készülődve pakolgattam, meg takarítottam, főztem. Délután még lehet, hogy egy textildiszkontba nézünk el, de most már a készülődésé a főszerep.

Andrisnak most már gondot jelent, hogy ha a pelus rajta van, nem akar belepisilni sem. De bilink meg nincsen. A holnap lesz érdekes a repülőn.

Köszönöm, az érdeklődést a blog iránt! Remélem, tetszett! Otthon találkozunk!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.