HTML

Ciprusi utazás

2 hetes "török" ciprusi utazásunk történetét szeretnénk megosztani ismerőseinkkel.

Friss topikok

Linkblog

2011.08.17. 07:49 H.Viki

5. nap (hétfő)

Mivel elkezdődtek a dolgos hétköznapok, és Bélának ismét az egyetemen kellett ügyelnie, a programunk elég jól megjósolható volt. Strand, fürdés, búvárkodás, homokvárépítés. Irány tehát a bungi! A helyünk ezúttal is szabad volt. Némi lakásfelújítást végeztünk: egyről két szobássá bővítettük (kiástam a másik őrhelyet a homok alól), és a tetőszerkezetet is kicseréltük az Algida jóvoltából. Mint oly sok mindent, ezt is a parton találtuk, mint szemét. Ezentúl legalább plédet sem kell cipelnünk.

Az építkezés és a takarítás közben elrepült a délelőtt. Délután a fiúk várat építettek, jól eljátszottak, amit öröm volt nézni.

Természetesen Gergő jógája sem maradhatott el.

A fürdőzési kötelességünknek is eleget tettünk. Andrissal búvárkodni mentem a közeli romokhoz.

Fél 4 körül jött értünk Béla. Otthon csendes pihenő volt az idősebb generációnak, a strandolóknak fürdés, ebéd.
Estefelé bementünk a belvárosba a famagusztai várhoz. Volt néhány látványosság, ahová Gergő szeretett volna ismét ellátogatni. Ilyen volt a 700 éves fügefa…

… a mellette álló Lala Mustafa Pasa templom, ami gótikus stílusa ellenére ma már mecsetként működik,…

…a bástya, ahonnan jól belátható a kikötő...

… és a park, ami tele volt gyönyörű növényekkel, benne játszótér.

Az ágyúkat ismerősként üdvözölték a fiúk.

Zárásképpen elsétáltunk az erőd egyik érdekes kialakítású bástyájához.

Már sötétedett, mire visszaértünk a kocsihoz, de egy fagyi a Petek cukrászdában még belefért.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.